جدی 27, 1397 16:05 Asia/Kabul
  • تاکید سازمان ملل بر لزوم همکاری جهانی با ایران برای مقابله با مواد مخدر

رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران بر ضرورت همبستگی جهانی با ایران در مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد . 

به گزارش روز پنجشنبه خبرگزاری مهر، « الکساندر فدولوف» رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران ، در حاشیه بازدید از نمایشگاه دائمی پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران گفت ، همکاری سازمان ملل متحد با وزارت امور خارجه و ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران، همواره در زمینه در مقابله با قاچاق مواد مخدر، اجرای کنوانسیون های سازمان ملل و پیشبرد فعالیت های منطقه ای ،بوده است. 

« الکساندر فدولوف» گفت این همکاری ها که در راستای مقابله با مواد مخدر است، در زمینه های آموزشی و  پیشگیری  صورت می گیرد.

رئیس دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران همچنین از ستاد و پلیس مبارزه با مواد مخدر ایران قدردانی کرد  و گفت وظیفه اصلی سازمان ملل، حمایت از ایران در مبارزه با قاچاق مواد مخدر و فراهم کردن زیرساخت ها علمی در این زمینه است . 

جمهوری اسلامی ایران به عنوان خط مقدم مبارزه با قاچاق مواد مخدر در جهان بیش از سه هزار و 800 شهید و بیش از آن زخمی در این راه تقدیم کرده است.

سازمان ملل متحد از ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر نام برده است.

کلیدواژه