ولایتی: حمایت از فلسطین یکی از ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی ایران است
(last modified 1397-11-24T12:37:47+00:00 )
دلو 24, 1397 17:07 Asia/Kabul
  • ولایتی: حمایت از فلسطین یکی از ارزش های بنیادین انقلاب اسلامی ایران است

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل، حمایت از ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف را به عنوان یکی از ارزش های بنیادین و اصول راهبردی و اهداف متعالی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد.

به گزارش ایرنا؛ «علی اکبر ولایتی» مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل روز چهارشنبه در همایشی با بیان اینکه حمایت از فلسطین در 40 سالگی انقلاب اسلامی ایران بیش از پیش مورد اهتمام ویژه است افزود: امروز جبهه مقاومت اسلامی در اوج قدرت قرار دارد و رژیم صهیونیستی بیش از پیش در حال تضعیف و زوال است.

ولایتی با اشاره به برگزاری نشست ضد ایرانی ورشو تصریح کرد: اگر چه آمریکا درصدد است تا در این نشست که مقامات درجه دو، سه و در حد کارشناس از تعدادی کشور در آن حضور دارند، ایران را به عنوان مسأله اول منطقه نشان دهد، اما واقعیات موجود حکایت از آن دارد که قرار است مقدمه ای برای عینیت و رسمیت بخشیدن به تعامل رژیم های مرتجع عربی با رژیم صهیونیستی باشد.

مشاور رهبر معظم انقلاب اسلامی در امور بین‌الملل خاطرنشان کرد: در این نشست همچنین آنها تلاش دارند مقدمه ای برای تدارک دیدار رسمی مقامات صهیونیستی با مقامات سعودی و گشایشی برای تشکیل ائتلاف عربی –عبری و تضعیف مسأله فلسطین فراهم کنند که باید در برابر این توطئه ها هوشیار بود.

 

کلیدواژه