سردار حاجی‌زاده: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است
(last modified 1397-12-01T04:19:49+00:00 )
حوت 01, 1397 08:49 Asia/Kabul
  •  سردار حاجی‌زاده: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها در سیستم موشکی ایران دروغ است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ادعای نفوذ آمریکائی‌ها به سیستم دفاع موشکی ایران یک دروغ بزرگ است.

به گزارش رادیو دری به نقل از ایرنا، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه‌شنبه در همدان، غرب ایران، با اشاره به اظهارات آمریکایی ها درخصوص خرابکاری در سیستم نظامی ایران افزود: در مقطعی آمریکا و رژیم صهیونیستی با خرابکاری در برخی از قطعات نظامی ایران به دنبال ضربه بودند که جمهوری اسلامی با هوشیاری از آن تهدید به عنوان فرصت استفاده کرد.
سردار حاجی زاده با بیان اینکه ایران توانست با نفوذ به هواپیماهای جاسوسی آمریکا اطلاعات دست اول درباره داعش و امکانات آنها به دست آورد، تصریح کرد: مرکز کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موفق شد تردد هواپیماهای داعش و فعالیت های آنها را در آسمان عراق و سوریه رصد و کنترل کند.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه ایران با اتکا به حوزه‌های علم و فناوری به خود کفایی رسیده است، گفت: امروز ایران اسلامی در حوزه تولید قطعات هواپیما و خودرو به موفقیت های چشمگیری رسیده است.

کلیدواژه