حمایت کاربران فضای مجازی از سپاه پاسداران با هشتگ "من یک سپاهی هستم"
(last modified 1398-01-20T04:16:42+00:00 )
حمل 20, 1398 08:46 Asia/Kabul
  •  حمایت کاربران فضای مجازی از سپاه پاسداران با هشتگ

کاربران فضای مجازی در ایران در پی تروریستی خواندن سپاه پاسداران از سوی "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا، با هشتگ "من یک سپاهی هستم" (#من_یک_سپاهی_هستم) از پاسداران ایران اسلامی حمایت کردند.

به گزارش دوشنبه شب ایرنا، بسیاری از کاربران فضای مجازی در ایران در پست های خود، سپاهی بودن را یک افتخار دانستند و سپاه پاسداران را مدافع ایران معرفی کردند.

بسیاری از کاربران فضای مجازی در ایران  نیز در پست هایشان، آمریکا را شایسته تروریستی خواندن دانسته و اقدام ترامپ را پوچ توصیف کردند.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در لیست گروه‌های تروریستی آمریکا قرار داده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقشی اساسی در مبارزه با تروریست های مورد حمایت آمریکا در منطقه دارد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مبارزه با گروه‌های تکفیری- تروریستی در عراق و سوریه به درخواست رسمی این کشورها، کمک مستشاری به آن‌ها ارائه می‌کند؛ اقدامی که به هیچ وجه به مذاق "ترامپ" خوشایند نیست.

"سید جعفر الحسینی" سخنگوی گردان های حزب الله عراق دوشنبه شب اقدام خصمانه "ترامپ" در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد و اظهار داشت، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ملت های منطقه در برابر نقشه های واشنگتن ایستاده است.

وزارت خارجه سوریه نیز دوشنبه شب در بیانیه ای تصریح کرد، این اقدام ترامپ، مدال افتخار و اعتراف به نقش مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حاکمیت جمهوری اسلامی ایران و عزم ملی  و مستقل آن و نقش مهم این نیرو در محور مقاومت است.

 

کلیدواژه