سپاه پاسداران: درس های پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمن خواهیم داد
(last modified 1398-01-21T11:14:35+00:00 )
حمل 21, 1398 15:44 Asia/Kabul
  • سپاه پاسداران: درس های پشیمان کننده و فراموش نشدنی به دشمن خواهیم داد

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اقدام آمریکا ضد این نهاد مردمی تاکید کرد: سپاه پاسداران با بکارگیری راهبرد مقابله به مثل، در صورت اقتضا، درس های فراموش نشدنی، پشیمان کننده و عبرت آموز به دشمن خواهد داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در پیامی با قدردانی از مواضع انقلابی و حمایت های گسترده ایرانی و خارجی از این نهاد مردمی اعلام کرد: پشتیبانی های متکثر و معنادار از سپاه پاسداران، دلالت بر بی اعتباری اقدام دولت ماجراجوی آمریکا دارد و مسئولیت‌های خطیر این نهاد مردمی در حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و تامین امنیت ملی را سنگین‌تر می کند.
این پیام می افزاید: اقدام نامتعارف آمریکا، سپاه پاسداران را در شتاب بخشیدن به تقویت سامانه ها و توانمندی های دفاعی و تهاجمی و نیز اقتدار فزاینده منطقه ای مصمم تر کرد.
دولت آمریکا روز دوشنبه در ادامه اقدامات ضد ایرانی و سیاست فشار بر نیروهایی که از طریق مبارزه با گروه‌های تروریستی،واشنگتن را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، طرح اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فهرست سازمان‌های اصطلاحاً "تروریستی" خود را اعلام کرد.
شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا، نیروهای نظامی این کشور در منطقه غرب آسیا (سنتکام) و تمامی نیروهای وابسته به آن را "گروه تروریستی" معرفی کرد.

 

کلیدواژه