حمل 28, 1398 14:27 Asia/Kabul
  •  سردار اشتری: ایران با تهدید آمریکا از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهد کرد

فرمانده نیروی انتظامی ایران، عصبانیت آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حاکی از پیمودن مسیر درست استکبارستیزی ایران دانست و گفت: با این تهدید‌ها مردم و نیرو‌های مسلح ایران از اهداف خود عقب‌نشینی نخواهند کرد.

سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی ایران روز چهارشنبه در جشنواره سرباز جوان در تهران افزود: اظهارات مقام های آمریکایی علیه ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناعادلانه و غیر عقلانی است.

سردار اشتری با بیان اینکه همه ایرانیان پاسدار انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: اتحاد ایرانیان در برابر اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران نشان داد که ایرانیان تسلیم فشار آمریکا نخواهند شد.

دولت آمریکا 19 حمل 1398 در ادامه اقدامات ضد ایرانی و سیاست فشار بر نیروهایی که در مبارزه با گروه‌های تروریستی، واشنگتن را در پیشبرد اهدافش در منطقه ناکام گذاشته‌اند، طرح اضافه کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به فهرست سازمان‌های به اصطلاح "تروریستی" اعلام کرد.

شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران نیز در واکنش به این اقدام آمریکا، نیروهای نظامی این کشور در منطقه غرب آسیا (سنتکام) و تمامی نیروهای وابسته به آن را "گروه تروریستی" معرفی کرد.

 

کلیدواژه