رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری ارتش: نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند
(last modified 1395-07-07T10:32:44+00:00 )
میزان 07, 1395 15:02 Asia/Kabul
  •  رهبر انقلاب در مراسم دانش‌آموختگی دانشجویان افسری ارتش: نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند

فرمانده معظم کل قوای جمهوری اسلامی ایران بر لزوم آمادگی روزافزون «اعتقادی»، «علمی» و «انضباطی» نیروهای مسلح و انتقال تجربیات دفاع مقدس به نیروهای جوان تاکید کردند.

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا روز چهارشنبه در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش ایران در دانشگاه علوم هوایی شهید ستاری اظهار داشتند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی باید همواره آماده باشند تا در زمان نیاز بتوانند به خوبی نقش خود را ایفا کنند.

ایشان با بیان اینکه امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال و ارزشهای والای خود با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است، تصریح کردند: دوران دفاع مقدس، آزمونی دشوار بود که در آن، جوهره ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار و کارهای برجسته و درخشانی به دست نیروهای این نهاد انجام شد.

رهبر معظم انقلاب اسلامی افزودند: جنگ تحمیلی هشت ساله در واقع یک جنگ بین المللی و تهاجم همه جانبه قدرت های بزرگ و دنباله روهای جهانی و منطقه ای آنها به مرزها، هویت، ارزشها، نظام اسلامی و انقلاب ملت ایران بود.

حضرت آیت الله خامنه ای یکی از اقدامات ضروری در دانشگاه های نیروهای مسلح ایران را آشنایی با دوران دفاع مقدس و تبیین آن شرایط برای نیروهای جوان دانستند و تاکید کردند: امروز همه دنیا اعم از دوست و دشمن، به عظمت، هوشمندی، شجاعت و اقتدار ملت ایران و نظام اسلامی معترف هستند.

فرمانده معظم کل قوا همچنین از رشادت‌ها و جانفشانی‌ها و مجاهدت‌های سرداران و امیران ارتش جمهوری اسلامی ایران تجلیل کردند.

کلیدواژه