روحانی: ایران هیچگاه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شود
(last modified 1398-03-12T03:48:09+00:00 )
جوزا 12, 1398 08:18 Asia/Kabul
  • روحانی: ایران هیچگاه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نمی‌شود

رئیس جمهوری اسلامی ایران شنبه شب با تأکید بر اینکه ایرانیان هیچگاه در برابر قدرت‌های زورگو و زیاده‌خواه، تسلیم نخواهند شد، گفت: ملت ایران اهل منطق و مذاکره با کسی است که با احترام سر میز بنشیند، نه اینکه فرمان مذاکره صادر کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، "حسن روحانی" در دیدار با ورزشکاران و قهرمانان ملی ایران به تحریم ها و فشارهای آمریکا علیه ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها با محاسبات اشتباه و غلط فکر می کردند ظرف چند ماه می توانند ملت بزرگ ایران را به زانو در آورند اما ملت ایران با استقامت، ایستادگی و مقاومت دشمن را قدم به قدم عقب راند.

رئیس جمهور اسلامی ایران با تأکید بر اینکه آمریکا نمی‌تواند ایران را به زانو درآورد تصریح کرد، جمهوری اسلامی ایران قطعاً پیروز میدان مبارزه با دشمن است.

آمریکا بعد از خروج از برجام کارزاری همه‌جانبه برای اعمال فشار علیه ایران به راه انداخته است.

"دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا سه شنبه 18 ثور 1397 به طور یکجانبه با نقض تعهدات واشنگتن ذیل برجام کشورش را از این توافق بین المللی خارج و بازگشت تحریم‌های هسته‌ای را اعلام کرد.

این اقدام ترامپ با محکومیت گسترده داخلی و بین المللی مواجه شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی سه شنبه 24 ثور در دیدار مسئولان و کارگزاران نظام تاکید کردند، گزینه‌ی قطعی ملت ایران، مقاومت مقابل آمریکا است و در این رویارویی، آمریکا وادار به عقب‌ نشینی خواهد شد.

جمهوری اسلامی ایران نقشی اساسی در مقابله با توطئه ها و اقدامات محور آمریکایی - سعودی - صهیونیستی در منطقه دارد.

 

کلیدواژه