رضایی: ایران در مسئله دفاعی و امنیتی به بازدارندگی بی سابقه‌ای رسیده است
(last modified 1398-03-19T03:50:04+00:00 )
جوزا 19, 1398 08:20 Asia/Kabul
  • رضایی: ایران در مسئله دفاعی و امنیتی به بازدارندگی بی سابقه‌ای رسیده است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران با بیان اینکه توطئه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی سبب پیشرفت کشور شده است تاکید کرد: ایران در مسئله دفاعی و امنیتی به بازدارندگی بی سابقه‌ای رسیده است.

«محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران شامگاه شنبه در گفت وگو با شبکه یک تلویزیون ایران با تاکید بر اینکه آمریکایی ها از توانایی نظامی ایران کاملا آگاه هستند افزود: آمریکایی ها می دانند اگر کوچکترین اقدامی را انجام دهند، همه منطقه آتش می گیرد و برای اسرائیل و منافع آمریکا چیزی در منطقه باقی نخواهد ماند.

رضایی با بیان اینکه آمریکا توان پرداخت هزینه‌های حوادث و رویدادهای جدید خارج از مرزهای خود را ندارد اظهار کرد: آمریکایی ها با حدود 22 هزار میلیارد دلار بدهی و داشتن 40 میلیون فقیر، در ضعیف‌ترین وضعیت خود از نظر سیاسی و اقتصادی قرار دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران همچنین با اشاره به فشارهای اقتصادی آمریکا علیه ایران تصریح کرد: ایران با انسجام، برادری و فعال کردن اقتصاد مقاومتی نه تنها آمریکایی‌ها را شکست می‌دهد، بلکه به بازدارندگی اقتصادی نیز دست خواهد یافت.

رضایی خاطرنشان کرد: «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بداند هزینه بزرگی را برای ادامه فشارها به ایران خواهد پرداخت و ملت ایران به هیچ وجه مقابل این فشارها تسلیم نمی‌شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ایران به موضوع برجام نیز اشاره کرد و گفت: در صورتی که اروپایی ها در پایان مهلت 60 روز ایران به آنان تعهدات خود را اجرایی نکنند، ایران اقدام های دیگری انجام می دهد.

کلیدواژه