سنبله 29, 1398 14:31 Asia/Kabul
  • خطیب نماز جمعه تهران: آمریکا علیه ایران به دروغ‌گویی روی آورده است

خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به اتهام زنی آمریکایی ها به ایران در موضوع یمن تاکید کرد: آمریکا علیه ایران به دروغ‌گویی روی آورده است.

یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن، شنبه گذشته در پاسخ به جنایات ائتلاف سعودی در یمن، با 10 فروند پهپاد بومی، پالایشگاه های "بقیق" و "خریص" وابسته شرکت ملی نفت عربستان "آرامکو"  را هدف قرار داد.

پس از این عملیات منحصر به فرد یمنی ها، آمریکایی ها با تکرار ادعا‌های بی‌اساس ضد جمهوری اسلامی ایران مدعی شدند، تهران پشت عملیات پهپادی یمنی ها بوده است.

آیت الله «محمدعلی موحدی کرمانی» در خطبه های نماز جمعه تهران افزود: آمریکایی ها زمانیکه که در فشار اقتصادی و سیاسی علیه ایران شکست خوردند، به دروغ و اتهام زنی روی آورده اند.

آیت الله موحدی کرمانی تاکید کرد: آمریکا و همپیمانان این کشور در مقابله با جمهوری اسلامی ایران هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

خطیب نماز جمعه تهران همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع دارای میدان‌ها و عرصه‌های مختلفی است و مردم ایران همچنان در برابر توطئه های دشمنان در زمینه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی از خود دفاع می کنند.

ارتش متجاوز رژیم صدام (دیکتاتور معدوم عراق) 31 شهریورماه سال 1359 (سپتامبر 1980) با این تصور که در مدت یک هفته تهران را فتح خواهد کرد، تهاجم گسترده‌ای را با به کارگیری انواع جنگ افزارها به ایران آغاز کرد.

31 شهریور ماه در تقویم مناسبتهای ایران آغاز هفته دفاع مقدس است.

کلیدواژه