جدی 13, 1398 11:36 Asia/Kabul
  • بازتاب شهادت سردار سلیمانی در رسانه های پاکستان

خبر شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله هوایی نیروهای تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد، بازتاب گسترده ای در رسانه‌ های پاکستان داشت.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اسلام آباد، پایگاه اینترنتی خبری "جنگ نیوز" پاکستان نوشت: سردار قاسم  سلیمانی مهمترین فرمانده نظامی در خاورمیانه بود و آمریکا در به شهادت رساندن این فرمانده که نقش مهمی در مبازه با تروریست های داعش در عراق و سوریه داشت، باید در انتظار انتقام سخت خون او باشد.  

خبرگزاری "اکسپرس نیوز" نیز صفحه اصلی خبرگزاری خود را به خبر شهادت سردار سلیمانی اختصاص داد و نوشت، حمله به کاروان همراه سردار قاسم سلیمانی در بغداد اقدامی احمقانه و خطرناک از سوی آمریکا است.

این در حالی است که شبکه های خبری پاکستان نیز به طور گسترده ای حمله آمریکا به خودروی سردار قاسم سلیمانی در نزدیکی فرودگاه بغداد را پوشش دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ضمن تسلیت شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کردند انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او آلودند.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» و ابومهدی المهندس معاون نیروهای بسیج مردمی عراق "الحشد الشعبی" و چند تن دیگر بامداد امروز (جمعه) در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

کلیدواژه