تظاهرات مردم یمن علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی
(last modified 1398-10-16T13:36:47+00:00 )
جدی 16, 1398 18:06 Asia/Kabul
  •  تظاهرات مردم یمن علیه جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد سلیمانی

ده ها هزار نفر در صعده یمن در محکومیت تجاوز آمریکا به عراق و به شهادت رساندن سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» نایب رئیس بسیج مردمی عراق، تظاهرات کردند.

تظاهرکنندگان یمنی روز دوشنبه درحالی که تصاویری از سردار«سپهبد سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در دست داشتند، فریاد «خون شهدای مقاومت، جنایت کاران را نابود می کند» سردادند.

«محمد جابر عوض» استاندار استان صعده در این تظاهرات تاکید کرد، اقدام آمریکا بسیار خطرناک بود و تنها پاسخ شایسته به آن نابودی شر و اخراج نیروهای آمریکایی از عراق و منطقه است.

استاندار صعده  ضمن ابراز همسبتگی مردم یمن با مردم ایران و عراق گفت: یمنی ها در کنار رهبری ایران، عراق ، الحشد الشعبی، سپاه قدس، مقاومت و ملت های آزاده برای نابودی آمریکا و اسرائیل مقاومت می کنند. 

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که بامداد روز جمعه 13 جدی به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود به همراه «ابومهدی المهندس» نائب‌رئیس بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسید.

 

کلیدواژه