خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بخش اساسی از پروژه آزادسازی فلسطین است
(last modified 1399-03-01T05:26:16+00:00 )
جوزا 01, 1399 09:56 Asia/Kabul
  • خروج نیروهای آمریکایی از منطقه بخش اساسی از پروژه آزادسازی فلسطین است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان تاکید کرد، خروج نظامیان آمریکایی از منطقه، راه مقاومت را برای آزادسازی فلسطین تسهیل خواهد کرد.

به گزارش العالم، «احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی فلسطین در لبنان روز چهارشنبه گفت: امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اعلام آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس ،باعث بسیج افکار عمومی جهان عرب و اسلام و نیز ملت‌های آزاده جهان برای حمایت از فلسطین شد.

عطایا تاکید کرد، روز قدس روز ویژه فلسطین و تأکیدی بر اصالت ملت ایران و رهبری دوراندایش آن است که پرچم حمایت از فلسطین را از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برافراشته‌ و ایمان دارد که منطقه بدون ریشه‌کن شدن رژیم صهیونیستی از فلسطین رنگ آرامش و ثبات نمی‌بیند.

عضو جهاد اسلامی فلسطین گفت: شکست پروژه آمریکایی-صهیونیستی نزدیک است و محور مقاومت پیروز خواهد شد و اقدام موفق مقاومت فلسطین در غزه در نبردها با دشمن صهیونیستی بهترین دلیل بر آن است که پروژه صهیونیستی رو به فروپاشی است و ریشه‌کنی آن نزدیک است.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به ابتکار امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نام‎گذاری شده ‏است. روز جهانی قدس امسال، 22 مه 2020 برابر با 28 رمضان 1441 هجری قمری است.

کلیدواژه