فلسطین 3 نامه به سازمان ملل ارسال کرد
(last modified 1399-05-04T13:55:10+00:00 )
اسد 04, 1399 18:25 Asia/Kabul
  • فلسطین 3 نامه به سازمان ملل ارسال کرد
    فلسطین 3 نامه به سازمان ملل ارسال کرد

نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل متحد سه نامه مشابه برای دبیرکل، رئیس دوره‌ای شورای امنیت (آلمان) و رئیس مجمع عمومی این سازمان فرستاد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «ریاض المنصور» نماینده دائم فلسطین در سازمان ملل متحد در نامه‌های خود به سران سازمان ملل متحد خواستار دفاع قاطع از قطعنامه‌های صادر شده در حمایت از مسأله فلسطین شد.

این نامه‌ها درباره جنایت‌های مداوم رژیم صهیونیستی، سیاست‌های توسعه‌طلبانه این رژیم در کرانه باختری، تقویت اشغالگری نامشروع و تشدید تجاوز به سرزمین و حقوق ملت فلسطین بوده است.

المنصور خواستار دفاع قاطع از قانون بین‌الملل و قطعنامه‌های صادر شده درباره مسأله فلسطین در راستای حمایت از حقوق بشر و نجات مذاکرات سازش شد.

ریاض المنصور در ادامه به تلاش رژیم صهیونیستی برای نابود کردن موجودیت و فرهنگ و میراث فلسطینی پرداخت و گفت، این امر با تسلط غیرقانونی بر آثار باستانی و سرقت آن خصوصا در بخش قدیمی قدس، بیت‌لحم و مسجد ابراهیمی صورت می‌گیرد.

انتقاد و مخالفت با اشغالگری رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد. تازه ترین طرح این رژیم برای الحاق کرانه باختری به اراضی اشغالی که قرار بود ابتدای ژوئیه اجرا شود با موج مخالفت های جهانی مواجه شده و معلق مانده است.

 

کلیدواژه