هراس از حز‌ب‌الله، رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت کشاند
(last modified 1399-05-28T09:22:19+00:00 )
اسد 28, 1399 13:52 Asia/Kabul
  • هراس از حز‌ب‌الله، رژیم صهیونیستی را به شورای امنیت کشاند

رژیم صهیونیستی از بیم حزب الله لبنان، شکوائیه‌ای را مبنی بر نفوذ رزمندگان مقاومت در حادثه ادعایی اخیر در شمال فلسطین اشغالی، به شورای امنیت سازمان ملل ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی سه‌هفته پیش مدعی شد که  سه یا چهار رزمنده حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی نفوذ کرده‌اند. ساعاتی بعد حزب‌الله در بیانیه‌ای ضمن تکذیب این ادعا تأکید کرد: هراس شدید صهیونیست‌ها از پاسخ انتقام‌جویانه حزب‌الله باعث این  ادعا شده است.

به گزارش پایگاه صهیونیستی «i۲۴»؛ «گلعاد اردان» نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل متحد این شکوائیه را همراه با تصاویری از اسلحه‌های رها شده در منطقه و مسیر حرکت رزمندگان حزب‌الله به منطقه «مزارع شبعا» در جنوب لبنان به شورای امنیت ارائه کرد.

در این شکوائیه رژیم صهیونیستی از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان (یونیفل) نیز به دلیل عدم مقابله با اقدام حزب‌الله انتقاد  کرده است.

این شکوائیه پس از آن ارائه شده است که آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل متحد مسئله عدم تمدید مأموریت یونیفل در جنوب لبنان را با هدف ورود به ملک‌های خصوصی در جنوب لبنان و آگاهی یافتن از فعالیت حزب‌الله در این منطقه مطرح کرد.

کلیدواژه