سنبله 22, 1399 23:38 Asia/Kabul
  • سازش با رژیم صهیونیستی؛ پذیرش اشغال فلسطین و همپیمانی با دشمنان
    سازش با رژیم صهیونیستی؛ پذیرش اشغال فلسطین و همپیمانی با دشمنان

دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین، سازش و همکاری با اسرائیل را به معنی پذیرش اِشغال فلسطین و همپیمانی با دشمنان عنوان کرد.

«زهرا مصطفوی» دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین و اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیر دولتی حامی حقوق مردم فلسطین روز شنبه در نامه‌ای به برخی رئیسان کشورهای اسلامی گفت: همکاری با رژیم اسرائیل، موجب اعتراضات ملت‌های مسلمان و نیز اقدامات شدیدتر در میان ملل اسلامی ضد خائنان به آرمان آزادسازی فلسطین و قدس شریف خواهد شد.
مصطفوی با تاکید بر اینکه کسانی که با رژیم اسرائیل سازش کرده‌اند، تاوان سختی را نیز باید پرداخت کنند، افزود: سرگذشت ملت‌ها و حکومت‌ها که قرآن موکداً به مطالعه آن دعوت می‌کند، نشان می‌دهد که حکومت‌ها ماندنی نیستند اما ملت‌ها پایدارند و این ملت‌ها هستند که حکومت‌هایی را که خیانت می‌کنند تنبیه خواهند کرد.
دبیر کل جمعیت دفاع از ملت فلسطین تصریح کرد: ملت‌های مسلمان سرانجام از دولت‌هایی که دوستی با دشمن امت اسلامی را انتخاب کرده‌اند، انتقام سختی خواهند گرفت.
دبیر کل اتحادیه بین‌المللی سازمان‌های غیردولتی حامی حقوق مردم فلسطین با اشاره به اقدامات مخرب مستکبران در سطح منطقه تاکید کرد: قدرت‌های استعمارگر در تلاشند با محوریت صهیونیست‌ها بر کل منطقه سلطه یافته و به زعم رئیس جمهوری آمریکا ثروت منطقه را بدوشند و در پایان آن‌ها را ذبح کنند.
درحالی که هنوز یک ماه از اعلام توافق عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات نگذشته است، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه (یازدهم سپتامبر) از عادی‌سازی روابط میان بحرین و رژیم صهیونیستی خبر داد.

 

کلیدواژه