تجارت جدید نتانیاهو؛ واکسن کرونا در ازای انتقال سفارتخانه به قدس اشغالی
(last modified 1399-12-06T11:12:46+00:00 )
حوت 06, 1399 15:42 Asia/Kabul
  • تجارت جدید نتانیاهو؛ واکسن کرونا در ازای انتقال سفارتخانه به قدس اشغالی
    تجارت جدید نتانیاهو؛ واکسن کرونا در ازای انتقال سفارتخانه به قدس اشغالی

در حالی که رژیم صهیونیستی طی روزهای اخیر پروپاگاندای گسترده‌ای درباره ارسال واکسن‌های ویروس «کووید۱۹» به برخی از کشورها به‌راه انداخته، وزیر جنگ اسرائیل پشت‌پرده این تبلیغات را افشا کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو دری، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با انتقاد از سوءاستفاده ابزاری نخست‌وزیر این رژیم از واکسن‌های کرونا گفت: او از واکسن‌ها به عنوان رشوه‌ای برای انتقال سفارتخانه کشورها به قدس استفاده می‌کند.

گانتز تاکید کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل با ارسال واکسن ‌های کرونا به برخی کشورها در ازای انتقال سفارتخانه‌هایشان به قدس، برای خود تجارت انتخاباتی برپا کرده است.

وزیر جنگ اسرائیل تصریح کرد: این حقیقت که نتانیاهو با واکسن‌هایی که اسرائیلی‌ها پولش را با مالیات پرداخته‌اند، تجارت می‌کند، نشان می‌دهد که او احساس حکومت در یک پادشاهی را دارد.

گانتز در ادامه افزود: فقط نیازهای اضطراری درمانی، سیاسی یا امنیتی است که می‌تواند چنین اقدام هماهنگ‌نشده‌ای را توجیه کند و نتانیاهو باید درباره آن به افکار عمومی توضیح داده باشد یا حداقل در محافل مرتبط تصویب شده باشد.

انتقادها از تلاش‌های تبلیغاتی نتانیاهو در کمتر از یک ماه مانده به برگزاری انتخابات در فلسطین اشغالی در حالی ادامه دارد که روز گذشته نیز «گیدئون سعر» رئیس حزب امید جدید و هم‌حزبی پیشین نتانیاهو، گفته بود  او بی‌شرمی را به حد اعلا رسانده است.

کلیدواژه