حوت 20, 1399 19:02 Asia/Kabul
  • دبیرکل انصارالله: پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی پیروزی عظیمی بود
    دبیرکل انصارالله: پیروزی حزب‌الله بر دشمن اسرائیلی پیروزی عظیمی بود

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تأکید کرد، پیروزی جنبش حزب الله لبنان بر دشمن صهیونیستی در سال 2000 میلادی پیروزی عظیمی برای تمام امت اسلام بود.

به گزارش  رادیو دری، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» دبیرکل جنبش انصارالله یمن امروز چهارشنبه در سالگرد شهادت «حسین بدرالدین الحوثی» رهبر سابق این جنبش گفت، دشمنان به اهمیت پیروزی حزب‌الله در لبنان پی بردند و برای جلوگیری از آن و تثبیت سیطره خود بر دیگر کشورهای امت اسلام دست به کار شدند و سعی کردند مانعی روانی و فرهنگی در برابر الگوی حزب‌الله ایجاد کنند.

الحوثی هشدار داد، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها می‌خواهند امت اسلام در وضعیتی شکننده تسلیم شده و همچنین در محیطی آزاد  و بدون مانع برای دسیسه‌های آنها باقی بمانند.

عبدالملک بدرالدین الحوثی تأکید کرد، حزب‌الله الگویی از مقاومت مردمی موفق ارائه کرد که این الگو پیروزی به همراه داشت و دشمنان را به تحرک برای تخریب آن کشاند.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد، دشمنان سعی کردند با استفاده از فتنه‌های فرقه‌ای، امت اسلام را از هم بپاشند و جهت قطب‌نما را از آمریکا و دشمن اسرائیلی به سمت امور داخلی کشورهای اسلامی تغییر دهند.

الحوثی در ادامه افزود، تمام تشکیلات گروه‌های تکفیری ابزار اصلی اجرای طرح آمریکایی-غربی-صهیونیستی هستند.

رژیم صهیونیستی در 25 مه سال 2000(5 جوزا1379) باوجود برخورداری از توانمندی‌های نظامی، در برابر نیروهای مقاومت لبنان، تسلیم و مجبور به فرار از جنوب لبنان شد.

کلیدواژه