ثور 17, 1400 15:39 Asia/Kabul
  • جنبش نجباء: اسرائیل برای اولین بار در تاریخ منزوی شده است
    جنبش نجباء: اسرائیل برای اولین بار در تاریخ منزوی شده است

جنبش النجباء عراق تاکید کرد، سلاح مقاومت همچنان با هدف آزادی قدس شلیک می کند و رژیم صهیونیستی برای اولین بار در تاریخ منزوی شده است.

به گزارش رادیودری، جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء امروز جمعه در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: این‌ روزها برای اولین‌ بار رژیم‌ صهیونیستی را در طول تاریخ خود در موضع دفاعی می‌بینیم که ناشی از شکست‌های پی‌درپی مقابل نیروهای مقاومت در لبنان و فلسطین اشغالی است.

جنبش النجباء عراق گفت: ما به‌ عنوان عضوی از مقاومت اسلامی در عراق، در اعتقاد به حقانیت آرمان قدس و فلسطین تردیدی نداریم و به‌ رغم تمام تلاش‌های ناکام مزدوران صهیونیسم از جمله داعش و گروه‌های تکفیری، همچنان سلاح‌ خود را با هدف تحقق آزادی مسجدالاقصی نشانه گرفته‌ایم.

مقاومت اسلامی نُجَباء، رژیم‌های عربی سازشکار را خائنانی کوچک و ترسو توصیف کرد و با اشاره به نفرت امت اسلامی از اسرائیل، افزود وعده زوال رژیم غاصب، وعده‌ای الهی در کتابی است که باطل در آن جای ندارد.

جنبش نُجَباء، شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را شهید قدس نامید وتاکید کرد نسل حاضر به خواست خداوند در آتیه‌ای نزدیک شاهد تحقق وعده پیروزی در برابر رژیم صهیونیستی خواهد بود.

امروز جمعه 7می 2021 (17 اردیبهشت/ثور 1400) مصادف با 24 رمضان 1442 روز جهانی قدس است.

کلیدواژه