ثور 19, 1400 09:35 Asia/Kabul
  • حضرت آیت الله خامنه ای منبعی پایان ناپذیر برای تقویت روحیه ملت های اسلامی است
    حضرت آیت الله خامنه ای منبعی پایان ناپذیر برای تقویت روحیه ملت های اسلامی است

جنبش 14 فوریه بحرین تاکید کرد، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، منبعی پایان ناپذیر برای تقویت روحیه امید ملت های اسلامی به آزادی قدس است.

به گزارش رادیودری، جنبش ائتلاف جوانان 14 فوریه بحرین شنبه شب ضمن تشکر از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتفاضه مردم بیت المقدس و حضور گسترده و پرشور مردم بحرین و سایر ملت‌های اسلامی و عربی در روز جهانی قدس را ستود. 

در بیانیه جنبش جوانان ۱۴ فوریه بحرین آمده است، حضرت آیت الله خامنه‌ای در بیانات خود،  توجه و اهتمام فراوانی به اهمیت آزادی سرزمین‌های اشغالی و به خصوص قدس شریف و مسجد الاقصی داشتند، مسئله‌ای که تبلور و تجسم واقعی روح فکری و ادامه راه و سیره امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و روز قدس است.

جنبش 14 فوریه بحرین تاکید کرد، سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، ثبات قدم، نگاه واضح و امید بخش مکتبی ایشان را ترسیم نمود که در آن محور شر و هیمنه پوشالی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی را یادآوری کرد که بیش از پیش و در نزدیک‌ترین زمان ممکن رو به نابودی و از بین رفتنی است.

این جنبش بحرینی تصریح کرد، حمایت‌ رهبرمعظم انقلاب اسلامی از آرمان فلسطین و پشتیبانی‌ ایشان از رهبران جبهه مقاومت اسلامی و در رأس آنها حمایت‌های معنوی و فکری به منظور ارتقاء آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطینی و تمامی جبهه مقاومت باعث فخر و سربلندی آزادی خواهان جهان است.

جنبش جوانان انقلاب 14 فوریه با اشاره به درگیری های اخیر نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در صحن های مسجدالاقصی و قدس اشغالی گفت، مبارزه فلسطینیان نوید بخش شعله ور شدن انتفاضه مردمی در برابر اشغالگران در تمامی سرزمین فلسطین از غزه تا مناطق کرانه‌ باختری و سرزمین‌های اشغالی است. 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز جهانی قدس در پیامی خطاب به جوانان عرب گفتند، فلسطین زنده است و به جهاد ادامه می دهد و به کمک خدا سرانجام خواهد توانست بر دشمن صهیونیستی فائق آید.

کلیدواژه