ثور 21, 1400 15:50 Asia/Kabul
  • سخنگوی حماس تاکید کرد؛ معادله بمباران در برابر بمباران
    سخنگوی حماس تاکید کرد؛ معادله بمباران در برابر بمباران

سخنگوی جنبش مفاومت اسلامی فلسطین (حماس) ناکید کرد، هیچ گونه عقب‌نشینی درخصوص معادله بمباران در برابر بمباران وجود ندارد؛ معادله‌ای که مقاومت فلسطین بر اشغالگر اسرائیلی تحمیل کرده است.

به گزارش رادیودری، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس امروز سه شنبه گفت: رژیم صهیونیستی عمدا منازل و کودکان و زنان را در غزه هدف قرار می‌هد و کشتار زنان و کودکان، نشانگر میزان جنایات و توحش رژیم صهیونیستی است؛ رژیمی که پس از ناکامی در شکست اراده و عزم مقاومت، جنگ را به سمت کودکان و منازل غزه کشانده است.

برهوم تأکید کرد، مقاومت به صورت کاملا مسئولانه و براساس وظیفه ملی خود در دفاع از ملت فلسطین و منافع آن، رفتار کرده است و حامی ملت فلسطین باقی خواهد ماند و با قدرت، به مقابله با تجاوزات صهیونیستها ادامه خواهد داد.

برهوم با بیان اینکه دشمن صهیونیستی باید در محاسبات خود بازبینی کند و معادله را به خوبی بفهمد، از ایستادگی ملت فلسطین در برابر صهیونیستها قدردانی کرد.

منابع فلسطینی از حمله گسترده راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرهای صهیونیست نشین «اشدود» و «عسقلان» اشغالی در شمال نوار غزه خبر دادند که در این حملات، تاکنون ۳۱ اسرائیلی در شهرک عسقلان مجروح شده و به مرکز درمانی «بَرزیلای» منتقل شدند.

از سوی دیگر، جنگنده های رژیم صهیونیستی مناطقی ازشرق غزه  و دو آپارتمان مسکونی در غرب غزه و یک ساختمان مسکونی ۸ طبقه را بمباران کردند که بر اثر حملات دیشب و امروز 24 فلسطینی شهید و 103 نفر زخمی شدند.

کلیدواژه