ثور 22, 1400 11:46 Asia/Kabul
  • حزب‌الله: مقاومت ترسیم کننده معادله پیروزی است
    حزب‌الله: مقاومت ترسیم کننده معادله پیروزی است

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله گفت: روحیه مقاومت امروز در قدس، کرانه باختری و تمام فلسطین وجود دارد و معادله پیروزی را ترسیم می‌کند.

به گزارش روزچهارشنبه شبکه «المنار»؛ «سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان از ملت فلسطین و مجاهدان آن به خاطر دفاع از قدس و مسأله فلسطین قدردانی کرد و افزود: قدرت مقاومت در فلسطین بسیار زیاد و بیشتر از تصور دشمن است و اینها نتیجه تلاش‌های شهید قاسم سلیمانی است.

صفی‌الدین اظهارداشت، امروز همه فلسطین، قدس است و قدس با شهدای فلسطین می‌درخشد و آنچه  درسرزمینهای اشغالی  در حال رخ دادن است انگیزه‌ای است که باعث می‌شود همه طرف‌ها به محور مقاومت ملحق شوند.  

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس و تصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

بنا به گزارش کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت در نوار غزه در این سه روز حدود ۱۰۰۰ موشک و راکت به سمت شهرهای مختلف فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

کلیدواژه