رژیم صهیونیستی پیشنهاد سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرد
(last modified 1400-02-22T10:00:59+00:00 )
ثور 22, 1400 14:30 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی پیشنهاد سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرد
    رژیم صهیونیستی پیشنهاد سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرد

یک منبع فلسطینی گفت، رژیم صهیونیستی پیشنهاد نماینده سازمان ملل برای آتش‌بس را رد کرده است.

به گزارش وبگاه عرب۴۸؛ یک منبع فلسطینی امروز چهارشنبه اظهارداشت ، «تور وینسلند» نماینده ویژه سازمان ملل در امور صلح در غرب آسیا، به رژیم صهیونیستی  پیشنهاد آتش‌بس را داده اما تل آویو آن را نپذیرفته است.

این منبع فلسطینی بدون ذکر نام خود،  افزود، وینسلند هشدارداده که اگر درگیری‌ها متوقف نشود، اوضاع به سمت یک جنگ فراگیر خواهد رفت و در آن صورت کنترل شرایط  دشوار خواهد بود.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی و طرح‌های این رژیم  برای یهودی‌سازی قدس وتصاحب محله «الشیخ جراح» و اخراج فلسطینی‌ها بوده است.

دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

بنابر اعلام ظهر امروز وزارت بهداشت غزه، براثر حملات رژیم صهیونیستی به این منطقه ، تاکنون ۴۳ فلسطینی به شهادت رسیده و ۲۹۶ تن دیگر زخمی شده‌اند و ۱۳ تن ازشهدای غزه را کودکان تشکیل میدهند. 

در پی حملات چند روز گذشته رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی گردان های شهید «عزالدین القسام»، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» هم  با 130 فروند راکت، «تل آویو»  و شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف آن را هدف قرار داده است.

کلیدواژه