ثور 23, 1400 07:39 Asia/Kabul
  • دعوت حماس برای اجتماع بزرگ ملت فلسطین در مسجد الاقصی
    دعوت حماس برای اجتماع بزرگ ملت فلسطین در مسجد الاقصی

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ملت فلسطین را به قیام و حرکت به سمت مسجد الاقصی و تشکیل اجتماع بزرگ دفاع از قبله نخست مسلمانان در روز عید فطر دعوت کرد.

به گزارش رادیودری، «محمد حمادة» سخنگوی حماس دربیانیه ای به مردم فلسطین در قدس، مناطق اشغالی و کرانه باختری به خاطر تلاش و جهادشان تبریک گفت و افزود: ما شما را به قیام و حرکت به سمت مسجد الاقصی و بسیج عمومی در آنجا و شرکت در نماز عید فطر دعوت می‌کنیم و تا روز جمعه را هم که روز بسیج و اعتکاف برای دفاع از مسجد الاقصی است، در آنجا بمانید.

سخنگوی حماس با تاکید براینکه، قیام و حرکت مردم فلسطین به سمت مسجد الاقصی پیمان وفاداری به خون پاک شهدای غزه عزیز و تاکید بر ادامه راه آزادسازی است، از همه ملت فلسطین خواست در فراخوان فجر عظیم شرکت کرده و سحرگاه هر روز را با حضور برای اقامه نماز صبح در مسجد الاقصی، لحظه تجدید بیعت با قدس و مسجد الاقصی قرار دهند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین در ایام ماه مبارک رمضان و به خصوص دو هفته اخیرکه صحنه حمله نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجد و پیرامون آن بود، شاهد حضور گسترده نمازگزاران و معتکفین فلسطینی بوده است . در این درگیری ها تاکنون بیش از 700 فلسطینی زخمی شده اند. 

 دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به باریکه غزه  نیز از روز دوشنبه آغاز شده است.

کلیدواژه