ثور 26, 1400 08:18 Asia/Kabul
  • حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به‌دست بگیرند
    حماس: تمام ملت فلسطین، سلاح به‌دست بگیرند

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن درخواست از کل ملت فلسطین برای مقاومت مسلحانه در برابر رژیم صهیونیستی گفت، نبرد با دشمن تا تحقق آرمان ملت فلسطین با قدرت ادامه دارد.

به گزارش  رادیو دری به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی حماس عصر شنبه تاکید کرد، کتائب القسام و نیروهای مقاومت، با قدرت و نوآوری‌های خود و مدیریت خوب نبرد، رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرده و در تقابل با دشمن صهیونیستی سرآمد بودند و دشمن  را دچار وضعیت سردرگمی و ورشکستگی کردند .

سخنگوی حماس گفت، تل آویو پایتخت تصمیم‌سازی‌های اسرائیل، هم اکنون میدان جنگ میان القسام و رژیم صهیونیستی و هدف اصلی موشک‌های القسام شده و ضربات قوی و دقیق مقاومت، رژیم صهیونیستی را به دردسرانداخته و برای آن یک بحران بزرگ امنیتی، اجتماعی، نظامی و سیاسی شکل داده است.

برهوم تاکید کرد، ملت فلسطین در همه صحنه‌ ها برای مقابله با دشمن متحد شده و مقاومت نیز در ضربه به دشمن صهیونیستی و تحمیل قواعد درگیری جدیدی که حافظ ملت فلسطین در برابر هر گونه حمله‌ای باشد، دریغ نخواهد کرد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌ الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد که در این درگیریها تاکنون  139 فلسطینی از جمله 39 کودک شهید و بیش از 950 نفر نیز زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، شهرک های صهیونیستی "تل آویو" و  " اشدود"  و فرودگاههای رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و 46 نفر زخمی شدند. 

کلیدواژه