دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ ده شهید و 40 زخمی
(last modified 1400-02-26T06:29:36+00:00 )
ثور 26, 1400 10:59 Asia/Kabul
  • دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ ده شهید و 40 زخمی
    دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به غزه/ ده شهید و 40 زخمی

درحملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی نوار غزه، ده فلسطینی به شهادت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری به نقل از فارس، رژیم صهیونیستی از شنبه شب تا بامداد امروزیکشنبه به بمباران نوارغزه و هدف قراردادن شهروندان و غیرنظامیان فلسطینی ادامه داد و به اعلام وزارت بهداشت غزه،  دست‌کم ۱۰ فلسطینی شهید و بیش از ۴۰ نفر مجروح شدند و انتظار می‌رود که شمار قربانیان افزایش یابد.

در همین حال، مقاومت فلسطین نیز که از ظهر شنبه موج جدیدی از حملات موشکی و راکتی علیه تل‌آویو، عسقلان، سدیروت، اشدود و سایر مناطق اطراف تل آویو را آغاز کرده،به موشک‌ باران مواضع صهیونیست‌ها ادامه داد.

گروه‌های مقاومت در غزه، تعداد زیادی موشک و راکت به سمت مرکز فلسطین اشغالی از جمله تل‌آویو شلیک کردند و  این‌بار حتی مناطق دورتر از تل‌آویو را نیز هدف قرار دادند و موشک‌های مقاومت تا نزدیکی نابلس و نتانیا رسید.

از سوی دیگر، سازمان هلال احمر فلسطین از مجروح شدن 580 فلسطینی طی 24 ساعت گذشته، در درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در مناطق مختلف کرانه باختری خبر داد و گفت، دو جوان فلسطینی نیز بر اثر تیراندازی صهیونیست ها درکرانه باختری به شهادت رسیدند.

بامداد دیروز نیز جنگنده‌های صهیونیستی بدون هشدار قبلی، اردوگاه «الشاطئ» را بمباران کردند و منازل دو خانواده فلسطینی به نام‌های «ابوحطب» و «الحدیدی» را ویران کردند که طی آن ۱۰ نفر از اعضای این دو خانواده از جمله شش کودک و دو زن به شهادت رسیدند.

کلیدواژه