ثور 26, 1400 14:26 Asia/Kabul
  • جبهه مردمی آزادسازی فلسطین: امارات خنجری بر گلوی فلسطینی‌ها است
    جبهه مردمی آزادسازی فلسطین: امارات خنجری بر گلوی فلسطینی‌ها است

«جبهه مردمی آزادسازی فلسطین» با محکوم کردن سخنان وزیر امور خارجه امارات گفت، نظام امارات با ادامه عادی‌سازی روابط خود با رژیم جنایتکار صهیونیستی، یک خنجر خائنانه در حنجره مردم فلسطین و امت عربی فرو کرده است. 

به گزارش رادیو دری، جبهه مردمی آزادسازی فلسطین امروز یکشنبه در بیانیه‌ای تاکید کرد، سخنان «عبدالله بن زاید آل نهیان» درباره فلسطین، بار دیگر تبانی امارات با رژیم صهیونیستی را فاش کرده است.  

 عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات جمعه گذشته در سخنانی با ابراز نگرانی از آنچه تشدید خشونت در سرزمین‌های اشغالی و فلسطین خواند، به خانواده صهیونیست های کشته شده در درگیریهای اخیرکه آنها را قربانیان توصیف کرد، تسلیت گفت. 

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین  تاکید کرد، همبستگی و مبارزه غرور آفرین مردم فلسطین، مقاومت و شهادت آن‌ها در برابر اشغالگران صهیونیست‌ها مورد توجه و اتفاق نظر فلسطینی‌ها، اعراب و جامعه بین الملل است و هرکس پیرو اشغالگران شود، تابع و ذلیل است. 

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین از مردم امارات خواست به سیاست‌های این نظام و معاملات مشکوک علیه امت عربی، مردم فلسطین و آرمان‌های آن پایان دهند.

سخنان وزیر خارجه امارات در حالی صورت می گیرد که در روزهای اخیر جامعه جهانی یکصدا حملات رژیم اشغالگر قدس به غزه و کشتار غیرنظامیان را به شدت محکوم کرده است.

 رژیم صهیونیستی از هفته گذشته دور جدید حملات هوایی علیه نوار غزه را آغاز کرده است و بنابر اعلام سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تاکنون به ۱۴۵ نفر رسیده که ۳۹ نفر آن‌ها کودک و ۲۲ نفر زن هستند.

کلیدواژه