ثور 26, 1400 17:15 Asia/Kabul
  • اعلام آمادگی سوریه برای کمک به مقاومت فلسطین
    اعلام آمادگی سوریه برای کمک به مقاومت فلسطین

وزیر خارجه سوریه با اشاره به اینکه مسئله فلسطین یک مسئله اصلی و محوری است، بر آمادگی کشورش برای کمک به ملت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش رادیو دری، «فیصل المقداد» وزیر خارجه سوریه امروز یکشنبه در دیدار با «أنور عبدالهادی» مدیر کل دایره سیاسی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف)، ایستادگی ملت فلسطین در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی را معجزه خواند و گفت، ما آماده ارائه هر درخواستی به فلسطین هستیم، چرا که فلسطین مسئله نخست و اصلی ماست.

وزیر خارجه سوریه تأکید کرد، سوریه از هیچ تلاشی برای ایستادگی در کنار ملت فلسطین در مبارزات مشروع و ملی این ملت با رژیم صهیونیستی دریغ نخواهد کرد.

فیصل المقداد تصریح کرد، این مبارزه چهره واقعی سازشکاران و تسلیم‌شوندگان در برابر اسرائیل و مدعیان آزادی و حقوق ملت‌ها را آشکار کرد.

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد، روزی خواهد آمد که با هم پیروز خواهیم شد، زیرا ما در سوریه با تروریسم تحت حمایت اسرائیل مواجه هستیم و شما نیز با تروریسم اسرائیلی روبرو هستید و ما در یک سنگر واحد و یک ملت واحد هستیم.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه گذشته (10 می) و پس از پایان ضرب‌ الاجل مقاومت به تل‌ آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد که در این درگیری ها تاکنون 181 نفر از جمله 52 کودک و 31 زن شهید و 1225 نفر زخمی شده اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی شهرک های صهیونیستی ازجمله تل آویو و اشدود و فرودگاههای اسرائیل را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده و 46 نفر زخمی شدند. 

کلیدواژه