ثور 27, 1400 11:32 Asia/Kabul
  • ادامه حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه
    ادامه حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به غزه

جنگنده‌های رژیم اشغالگر درادامه جنایات خود، چند منزل مسکونی در شرق‏، جنوب و مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

به گزارش رادیو دری؛ جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه ، منطقه «شجاعیه» و «دیر البلح» در شرق و مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی همچنین یک منزل مسکونی در محله «الزیتون» در جنوب شهر غزه را بمباران کردند.  

مناطقی در شرق «خان یونس» در جنوب نوار غزه  نیز هدف حملات هوایی اسرائیل قرارگرفت.

در پی تجاوزگری رژیم صهیونیستی،منابع رسانه ای از قطع برق در مناطق گسترده ای از غزه در پی حملات هوایی اخیر اسرائیل خبر داد.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کرد، در پاسخ به حملات و بمبارانهای اسرائیل علیه غیرنظامیان بیگناه ،حمله موشکی گسترده ای را به مناطق «سدیروت ، نتیفوت و شعار هنیگف»  انجام داده است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه هفته گذشته و پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شده است.

وزارت بهداشت فلسطین  اعلام کرد، طی هفت روز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون شمار شهیدان ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۹۲ شهید رسیده است که در میان آنها ۵۸ کودک و ۳۴ زن قرار دارند. همچنین بر اثر حملات رژیم صهیونیستی، ۱۲۳۵ فلسطینی زخمی شده‌اند.

مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به حملات و جنایات رژیم صهیونیستی، شهرک های صهیونیستی «تل آویو» و  «اشدود»  و فرودگاههای رژیم صهیونیستی را موشک باران کرد که در این حملات 10 صهیونیست به هلاکت رسیده ودهها نفر زخمی شدند. 

کلیدواژه