ثور 28, 1400 08:23 Asia/Kabul
  • حزب الله لبنان: دشمن صهیونیستی دچار بحران جدی شده است
    حزب الله لبنان: دشمن صهیونیستی دچار بحران جدی شده است

رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد، دشمن صهیونیستی زیر فشار موشک‌های مقاومت دچار بحران وخیم در سطح سیاسی و مردمی شده است.

به گزارش رادیو دری به نقل از پایگاه خبری العهد، سید «هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان دوشنبه شب گفت، نبرد قدس نبرد امت اسلامی است و در اینجا هیچ جایی برای بی‌طرفی و حاشیه‌های سیاسی وجود ندارد.

شیخ صفی الدین با بیان اینکه امروز صفحه جدیدی آغاز شده است که بیت المقدس ، فلسطین و مقاومت  نام دارد، گفت همه ما مقاومت هستیم و به تفرقه، فتنه‌ها و عادی‌سازی نه می‌گوییم و جواب گستاخی دشمن در تفرقه افکنی میان امت از قدس شریف آغاز شده است تا امت اسلامی را متحد کند.

صفی الدین گفت، محور مقاومت دارای مغزهای خلاقی همانند شهید «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه جمهوری اسلامی ایران است که برنامه ریزی، آماده سازی و پیشرفت می‌کنند و زمانی که نبرد بزرگ فرا رسید، همه ملت‌های منطقه را خواهید دید که به قدرتی واحد تبدیل می شوند تا ضربه‌ای یکپارچه به دشمن وارد کنند.

صفی الدین دفاع از فلسطین و قدس را دفاع از همه امت خواند و گفت، امروز ما با ملت فلسطین آرمانی واحد و نبردی واحدی داریم، موشک‌های حزب الله به شما تعلق دارد و پیروزی ما و شما یکی است.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از دوشنبه (10 می) پس از پایان مهلت مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد و در این درگیریها تاکنون 220 فلسطینی به شهادت رسیده و دست کم 5600 تن زخمی شده اند.

کلیدواژه