«مقتدی صدر»: امید که قیام فلسطین آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی باشد
(last modified 1400-02-29T05:01:22+00:00 )
ثور 29, 1400 09:31 Asia/Kabul
  • «مقتدی صدر»: امید که قیام فلسطین آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی باشد
    «مقتدی صدر»: امید که قیام فلسطین آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی باشد

رهبر جریان صدر عراق با تاکید بر حمایت از ملت فلسطین در قیام علیه رژیم اشغالگر صهیونیست، ابراز ا امیدواری کرد که این قیام، آغازگر نابودی دشمن صهیونیستی و دستیابی منطقه به ثبات شود.

به گزارش رادیو دری؛ «مقتدی صدر»رهبر جریان صدر عراق با انتشار پیامی در صفحه کاربری خود در توییتر نوشت، این بار قیام فلسطین فقط با سنگ و محدود به غزه نیست، بلکه همه مناطق قدس شریف و رام الله و همه اراضی اشغالی را دربرخواهد گرفت.

الصدر با اشاره به گستردگی دامنه این قیام به خارج از سرزمین‌های فلسطینی، خطاب به مردم غزه  گفت، صبور و مقاومت بمانید، ما رنج شما را در بحبوحه حمله دشمنان به شما و رسیدن سلاح آمریکایی به دستان تروریسم صهیونیستی درک می‌کنیم، اما ایمان شما از هر سلاحی قوی‌تر است.

طی روزهای گذشته نیز «برهم صالح» رئیس جمهورعراق، «آیت الله سیستانی» مرجع دینی شیعیان عراق و شمار دیگری از مقامها و جریانهای سیاسی  دراین کشور حمایت خود را از مواضع  ملت فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرده اند.

درهمین حال، مردم عراق هم طی روزهای اخیر بارها تجمعات گسترده ای را در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه  مردم مظلوم  فلسطین، برگزارکردند.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (10مه) حملات وحشیانه خود را به کرانه باختری وباریکه غزه  شروع کردند که تاکنون بر اثر این حملات  ۲۱۸ فلسطینی شهید و صدها تن زخمی شده اند.

کلیدواژه