جوزا 02, 1400 13:03 Asia/Kabul
  • ابومرزوق: همه گزینه‌های مقاومت همچنان روی میز است
    ابومرزوق: همه گزینه‌های مقاومت همچنان روی میز است

نایب رئیس «حماس» در خارج در سخنانی تصریح کرد، همه گزینه‌های مقاومت در برابر صهیونیست‌ها همچنان روی میز است.

به گزارش رادیو دری به نقل از خبرگزاری صفا، «موسی ابو مرزوق» نایب رئیس حماس در خارج امروز یکشنبه در سخنانی تاکید کرد، علیرغم اعلام آتش بس از سوی رژیم صهیونیستی، ما یک معادله فراگیر را رقم زدیم و اکنون نیز مقاومت می‌تواند هر گزینه و سناریویی را به کار گیرد.

نایب رئیس حماس در خارج تاکید کرد، ما این پیام را به رژیم صهیونیستی مخابره کردیم که قدس و مسجدالاقصی خط قرمز هستند. این پیام به صهیونیست‌ها ارسال شد که قدرت بالایی برای دفاع از قدس وجود دارد.

پیش از این «یارون آبراهام» تحلیلگر رژیم صهیونیستی به ضعف آشکار در ساختار امنیتی این رژیم اذعان کرد و گفت، به دنبال حملات موشکی گروه‌های فلسطینی، صدها هزار اسرائیلی مجبور به فرار از مناطق محل زندگی خود شدند و این نشان می‌دهد که آنها از کوچک‌ترین امنیتی در منازل خود برخوردار نبودند.

نبرد سخت و طاقت‌فرسای گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی تحت عنوان «شمشیر قدس» که از دوشنبه (20 ثور) آغاز شده بود، بامداد جمعه (31 ثور)  به پایان رسید و رژیم صهیونیستی علیرغم رجزخوانی‌های فراوان، تحت فشار حملات موشکی و گسترده گروه‌های مقاومت در نهایت به آتش بس تن داد. 

کلیدواژه