عضو فراکسیون حزب‌الله: مقاومت با موشک های نقطه‌ زن معادله بازدارندگی را ترسیم کرد
(last modified 1400-03-03T05:40:21+00:00 )
جوزا 03, 1400 10:10 Asia/Kabul
  • عضو فراکسیون حزب‌الله: مقاومت با موشک های نقطه‌زن معادله بازدارندگی را ترسیم کرد
    عضو فراکسیون حزب‌الله: مقاومت با موشک های نقطه‌زن معادله بازدارندگی را ترسیم کرد

عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان گفت، از جمله معادلاتی که مقاومت آن را ترسیم کرد ایجاد قدرت بازدارندگی با موشک‌های نقطه‌زن و غیر نقطه‌زن بود.

به گزارش رادیو دری؛ «حسن فضل الله» عضو فراکسیون حزب‌الله در پارلمان لبنان در جشنی که حزب‌الله در «مارون الراس» به مناسبت عید مقاومت و آزادسازی( سالروز فرار رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان) و نیز اعلام حمایت از فلسطین برگزارشد پیروزی اخیر نیروهای مقاومت و مردم فلسطین را تبریک گفت و افزود ، معادلات مقاومت، با توانایی‌ و فداکاری‌ آنها و مبارزات این ملت محقق شد .

فضل الله اظهارداشت، مقاومت در لبنان با موشک‌ها، آمادگی و نیز دوراندیشی سران خود توانست اراضی و منازل مردم را حفظ کند و مانع از تجاوز مرزی دشمن شود و امروز قادر به مقابله با متجاوزان خارجی است.

تاکنون تعداد زیادی از مقامات لبنان و حزب الله در پیام هایی پیروزی نیروهای مقاومت فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی را تبریک گفته اند.

درهمین حال، صدها نفر از مردم  لبنان  روز شنبه  پیروزی فلسطین بر رژیم صهیونیستی را جشن گرفتند.

جنگ اسرائیل علیه  فلسطینیان در کرانه باختری و غزه از روز (10 می) آغاز شد و روز (21 می)  درپی درخواست آتش بس از سوی کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل ناتوانی ارتش این رژیم در مقابله با نیروهای مقاومت فلسطین و میانجی‌گری برخی بازیگران خارجی به پایان رسید.

کلیدواژه