سرطان 15, 1400 09:37 Asia/Kabul
  • دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهارداشت، یکی از اهداف ایجاد و شکل گیری فتنه سیاه داعش فراموش شدن مسئله فلسطین بود.
    دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهارداشت، یکی از اهداف ایجاد و شکل گیری فتنه سیاه داعش فراموش شدن مسئله فلسطین بود.

دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهارداشت، یکی از اهداف ایجاد و شکل گیری فتنه سیاه داعش فراموش شدن مسئله فلسطین بود.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان روز دوشنبه در سخنرانی خود به مناسبت افتتاحیه کنفرانس «فلسطین پیروز می‌شود» گفت ،هر تجاوز اسرائیل تجاوز آمریکا به شمار می‌آید و سیطره آمریکا یکی از خطرناک‌ترین عواملی است که مردم منطقه بخصوص در عراق و سوریه  را تهدید می‌کند درحا لیکه این حق ملت‌ها است  که به دور از مداخله‌های آمریکا، به تعیین سرنوشت خود بپردازند.

نصرالله افزود، رسانه یکی از مهم‌ترین راههای رویارویی‌ مقاومت با دشمن است و ثابت قدم بودن محور مقاومت  یکی از عوامل برای تجدید گفتمان رسانه ای بوده است  که میتوان دراین خصوص به پیروزی اخیر و چشمگیر مقاومت فلسطین در جنگ "سیف القدس" اشاره کرد.

دبیر کل حزب‌الله لبنان تصریح کرد، مقاومت در اهداف خود مبالغه نمی‌کند مثلا زمانی که اعلام کرد اجازه نخواهد داد اسیرانش در زندانهای دشمن بمانند، مقابله بزرگی را با رژیم صهیونیستی پیش برد تا اسیرانش را آزاد کند، مقاومت در فلسطین هم وعده دفاع از قدس را داد و به این وعده پایبند ماند.

سید حسن نصرالله بابیان اینکه ، کانال‌های فعال مقاومت نیز در این پیروزیها  مشارکت  داشتند و باعث آشفتگی دشمن شدند گفت، رسانه‌های دشمن هم امروز جنگ شدیدی را برای تحریف مقاومت آغاز کرده اند و با وجود آنکه همه به پیروزی مقاومت در فلسطین اعتراف کردند اما برخی رسانه‌ها در کشورهای حاشیه خلیج فارس منکر این پیروزی شدند.

دبیر کل حزب‌الله لبنان در پایان سخنانش تاکید کرد ، دلیل واقعی  بحران‌ فعلی درلبنان آمریکاست که یا مانع از کمک دیگر کشورها می‌شود ویا با ایجاد تحریم‌ درصدد تحریک مردم علیه مقاومت است درحالیکه، راه‌حل‌های واقعی برای اقتصاد لبنان  از طریق اراده‌ شجاع  مردم این کشورحاصل میشود و روزهای سرنوشت‌سازی برای تشکیل دولت لبنان نیز درراه است.

سید حسن نصرالله: رژیم صهیونیستی آینده‌ای ندارد و در معرض نابودی است

کلیدواژه