سنبله 18, 1400 09:03 Asia/Kabul
  • به آتش کشیده شدن یک زندان رژیم صهیونیستی توسط اسرای فلسطینی
    به آتش کشیده شدن یک زندان رژیم صهیونیستی توسط اسرای فلسطینی

منابع عبری زبان اعلام کردند، اسرای فلسطینی در زندان «کتسیعوت»رژیم صهیونیستی سلول هایشان را به آتش کشیدند.

به گزارش  رادیودری، اسرای بند ششم زندان «کتسیعوت» که در منطقه صحرایی «نقب» واقع شده است عصر روزچهارشنبه  در واکنش به سرکوب وحشیانه رژیم صهیونیستی چند سلول را به آتش کشیدند.

براساس این گزارش، همزمان با این اقدام، اوضاع دیگر بندهای زندان کتسیعوت نیز  متشنج شده و نیروهای امنیتی زندان به حالت آماده‌باش درآمدند.

انجمن اسرای «واعد» در این خصوص اعلام کرد، اسرای تمام زندان‌های فلسطین اشغالی تصمیم گرفته‌اند به هیچ دستورالعملی درخصوص انتقال و متفرق کردنشان عمل نکنند و به هر قیمتی که شده، در برابر اقدامات نیروهای امنیتی صهیونیستی بایستند.

پیش از این، اسرای جنبش جهاد اسلامی فلسطین هشدار داده بودند، چنانچه مقامات زندان‌ها، آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کنند، سلول‌ها را به آتش خواهند کشید.

اقدامات نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی علیه اسرای فلسطینی پس از آن صورت می‌گیرد که روز دوشنبه  شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی «جلبوع» در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.

پس از بی‌‌نتیجه ماندن تلاش‌ دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی برای یافتن اسرای فراری از زندان جلبوع، نیروهای امنیتی این رژیم، شماری از اعضای خانواده این اسرا را بازداشت کردند.

اوضاع فاجعه‌بار اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

کلیدواژه