جهاداسلامی: در صورت شهادت هر اسیری، مقاومت آماده جنگ است
(last modified 1400-08-18T14:16:46+00:00 )
عقرب 18, 1400 18:46 Asia/Kabul
  • جهاداسلامی: در صورت شهادت هر اسیری، مقاومت آماده جنگ است
    جهاداسلامی: در صورت شهادت هر اسیری، مقاومت آماده جنگ است

با ادامه بی توجهی رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای طولانی چندین اسیر فلسطینی، جهاد اسلامی هشدار داد، در صورت شهادت هر کدام از این اسرا، مقاومت آماده آغاز جنگ است.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی سما، «خضر حبیب» از اعضای ارشد جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه تل‌آویو را مسؤول کامل زندگی اسرا دانست و تاکید کرد، ملت فلسطین اسرا را تنها نمی‌گذارد و در صورت شهادت هر اسیری، آماده آغاز جنگ است.

خضر حبیب در تجمعی که جهاد اسلامی برای حمایت از اسرای مذکور برگزار کرده بود، افزود، اسرا تنها پس از تحقق مطالبات خود دست از اقدامات مبارزاتی خواهند کشید.

حبیب در ادامه افزود، شش اسیر فلسطینی در واکنش به بازداشت اداری یا موقت که اداره زندان‌های رژیم صهیونیستی و شاباک بر آن اصرار دارد، دست به اعتصاب غذا زده ‌اند و اعتصاب غذای برخی از آنها از ۱۱۵ روز هم تجاوز می‌کند. دوره شکست گذشت و اسرا تسلیم نخواهند شد.

طی ماه‌های اخیر اعتصاب غذای اسرای فلسطینی در اعتراض به بازداشت اداری و آزادی از زندان بیشتر شده است.گزارش‌های رسمی نشان می‌دهد، اکثر اسرایی که در بازداشت اداری بسر می‌برند، اسرای قدیمی هستند که چند سال در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر بوده‌اند و در حال حاضر تعداد آن‌ها حدود ۵۴۰ نفر است.

محمد اشتیه: صلیب سرخ و سازمان ملل پیگیر وضعیت اسرای فلسطینی باشند

کلیدواژه