قوس 05, 1400 16:02 Asia/Kabul
  • الزهار: صهیونیست‌ها هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارند
    الزهار: صهیونیست‌ها هیچ آینده‌ای در فلسطین ندارند

یکی از رهبران جنبش حماس گفت: برای یهودیان صهیونیست، آینده‌ای در فلسطین وجود ندارد و مردم این کشور، آنان را اخراج خواهند کرد.

«محمود الزهار» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پنج شنبه شب  در گفت‌وگو با فارس تاکید کرد، جریان مقاومت در قدس افزایش پیدا کرده و یکی از مهمترین مصادیق آن، عملیات «شمشیر قدس» و عملیات استشهادی «فادی ابوشخیدم» بود.

الزهار درخصوص عملیات ضدصهیونیستی شهید ابو شخیدم گفت: این عملیات نشان دهنده صداقت و اعتقاد مردم مسلمان فلسطین و عشق به وطن است و هرکس به اندازه توان خود تلاش می‌کند یهودیان را از فلسطین اخراج کند، به ویژه از قدس؛ حتی اگر این فداکاری به شهادت ختم شود. 

این مسئول حماس افزود: مقاومت درحال قدرت گرفتن است و بارزترین نمونه آن، جنگ 12  روزه غزه (سیف القدس) و عملیات دلاورانه شهید فادی ابو شخیدم در مقابل نظامیان صهیونیست بود که به هلاکت آنان و شهادت خود منجر شد.

الزهار خاطر نشان کرد، این عملیاتها ادامه دارد و بنا به دلایلی مانند آمادگی، زمینه‌چینی، انتخاب مکان و زمان مناسب برای وارد کردن ضربات مهلک به ارتش صهیونیستی، جز برای مدتی متوقف نخواهد شد.

یکشنبه گذشته شهید «ابو شخیدم» در یک عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی، چهار صهیونیست را  زخمی  کرد و یک تن دیگر را به هلاکت رساند و خود نیز به شهادت رسید.

تاکید حماس بر گسترش عملیات‌های ضد صهیونیستی

کلیدواژه