جدی 03, 1400 13:15 Asia/Kabul
  • هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره اسرای فلسطینی
    هشدار حماس به رژیم صهیونیستی درباره اسرای فلسطینی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین«حماس» درباره رفتار وحشیانه رژیم صهیونیستی با اسرا هشدار داد و تاکید کرد، هر گونه فشار به اسیران فلسطینی می تواند اوضاع را از کنترل خارج کند.

به گزارش رادیو دری؛ «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس درسخنانی تصریح کرد: این جنبش پیامی شدید اللحن در مورد اسرا برای رژیم صهیونیستی ارسال و تاکید کرده است، هرگونه اعمال فشار بر اسیران فلسطینی، ممکن است به انفجار اوضاع در بیرون از زندان‌ها منجر شود.

العاروری افزود:اسیران فلسطینی به سازمان زندان‌های صهیونیستی اعلام کرده‌اند، اگر دراقدامات و مجازات‌های خود علیه زندانیان به ویژه زنان اسیر تجدید نظر نکند، وارد نبردی نامحدود و همه‌جانبه علیه این رژیم خواهند شد.

نایب رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین  تاکید کرد : این جنبش به تماس های خود با طرف‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به منظور آگاه ساختن آنان از وضعیت اسیران فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

جنبش حماس دوشنبه گذشته نیز در پیامی به هیأت مصری اعزامی به رژیم صهیونیستی هشدار داده بود که ادامه سیاست های تل‌آویو در اجرای برخی تصمیم ها از جمله تبادل اسرا و بازسازی در غزه منجر به انفجار اوضاع در منطقه می‌شود.

این درحالیست که دفتر اطلاع رسانی اسرای فلسطینی روز چهارشنبه از تشدید تنش ها و سخت شدن شرایط اسرای فلسطینی و عواقب خطرناک آن خبر داد واعلام کرد، سرنوشت بیش از دهها اسیر فلسطینی نامشخص است.

به گزارش منابع رسمی فلسطین، اکنون چهار هزار و ۶۵۰ فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند که ۱۸۰ نفر از آنان کودک هستند.

هشدار حماس به رژیم صهیونیستی: با آتش بازی نکنید

کلیدواژه