حضور هزاران نفر از مردم عراق در محل وقوع جنایت ترور شهید سلیمانی
(last modified 1400-10-12T19:16:21+00:00 )
جدی 12, 1400 23:46 Asia/Kabul
  • حضور هزاران نفر از مردم عراق در محل وقوع جنایت ترور شهید سلیمانی
    حضور هزاران نفر از مردم عراق در محل وقوع جنایت ترور شهید سلیمانی

هزاران نفر از مردم عراق با عزیمت به محل وقوع جنایت ترور شهید سلیمانی در جاده فرودگاه بین المللی بغداد در مراسمی که به همین مناسبت برپا شده است، حضور یافتند.

به گزارش رادیو دری، هزاران نفر از مردم عراق از عصر امروز یکشنبه در حال عزیمت به سمت جاده فرودگاه بین المللی بغداد و محل وقوع جنایت ترور فرماندهان مقاومت هستند.

همزمان با دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون بسیج مردمی عراق (الحشدالشعبی) در حمله هوایی دو سال پیش تروریست‌هایی آمریکایی به نزدیکی فرودگاه بغداد، صدها خودرو مملو از دوستداران و وفاداران به این شهدا از مناطق مختلف عراق در حال رساندن خود به جاده فرودگاه بغداد هستند تا در مراسمی که در آنجا به همین مناسبت برپا شده حضور یابند.

صدها موکب حسینی هم در مسیر جاده فرودگاه برپا شده تا از شرکت کنندگان در مراسم با نوشیدنی و طعام پذیرایی کنند.

سردار سپهبد «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که سوم ژانویه 2020 /13 جدی 1398 به دعوت رسمی مقامات عراق به این کشور سفر کرده بود، به همراه «ابومهدی المهندس» معاون سازمان بسیج مردمی عراق(حشد الشعبی) و 8 نفر دیگر در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد عراق، به شهادت رسیدند.

تظاهرات عراقی‌ها در دومین سالروز شهادت فرماندهان مقاومت