حمله سایبری به رسانه های خبری رژیم صهیونیستی با شعار «لبیک یا قدس»
(last modified 1401-01-31T03:14:13+00:00 )
حمل 31, 1401 07:44 Asia/Kabul
  • حمله سایبری به رسانه های خبری رژیم صهیونیستی با شعار «لبیک یا قدس»
    حمله سایبری به رسانه های خبری رژیم صهیونیستی با شعار «لبیک یا قدس»

حمله گسترده هکرها به پایگاه‌های خبری و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل را از دسترس خارج کرد.

حملات سایبری به گزینه ای قدرتمند و کم هزینه برای جنگ تبدیل شده اند و حملات سایبری گروههای مختلف به زیرساخت های رژیم صهیونیستی و دسترسی به اطلاعات حیاتی و انتشار آنها، به فرو ریختن عظمت توخالی سایبری این رژیم منجر شده است.

به گزارش رادیو دری، شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی است که به دلیل حمله سایبری از دسترس خارج شده است.

گفته می شود گروه هکری عراقی به نام «فریق الطاهره» این عملیات وسیع را انجام داده است.

پیش از این حمله سایبری، شبکه های اجتماعی نزدیک به گروه های مقاومت عراقی ساعت ۱:۰۲ را به نمایش گذاشتند؛ رمزی که نشان می داد قرار است اتفاق جدیدی در این ساعت رخ دهد؛ ساعتی که به گفته فعالان عراقی، لحظه دقیق شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان پیروز جبهه مقاومت نزدیک فرودگاه بغداد بود.

شعارهای «لبیک یا قدس»، «یالثارات الحسین»، «لبیک یا حاج قاسم» و «لبیک یا ابومهدی» همراه با این عملیات هکری در شبکه های اجتماعی عراقی انتشار یافت.

منابع عبری زبان می گویند؛ زمانبندی این حمله در ساعت دقیق به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پیامی آشکار دارد.

سردار سپهبد حاج "قاسم سلیمانی"، "ابومهدی المهندس" معاون سازمان بسیج مردمی عراق "حشد الشعبی" و تعدادی از همراهانشان سوم ژانویه 2020 /13 جدی 1397 در حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی نزدیک فرودگاه بغداد پایتخت عراق به شهادت رسیدند.

حمله سایبری گسترده به نشریات صهیونیستی با این پیام :«به شما نزدیکیم»

کلیدواژه