تقلای رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برای وارونه‌ نمایی حقایق
(last modified 1401-02-06T05:42:43+00:00 )
ثور 06, 1401 10:12 Asia/Kabul
  • تقلای رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برای وارونه‌ نمایی حقایق
    تقلای رژیم صهیونیستی در سازمان ملل برای وارونه‌ نمایی حقایق

همزمان با شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی به بیت المقدس و مسجد الاقصی در ماه مبارک رمضان، سفیر این رژیم در سازمان ملل با لفاظی و اتهام پراکنی همچون همیشه، در تقلا برای وارونه نمایی حقایق است.

به گزارش رادیو دری، گیلعاد اردان سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت و نیز در جمع خبرنگاران به جای پاسخگویی درباره جنایات این رژیم، ادعاها و اتهامات همیشگی این رژیم را علیه فلسطینی‌ها تکرار کرد.

سفیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بی پایه و اساس و با وجود تصاویر متعدد و مستند از رفتار خشونت بار نظامیان این رژیم با مردم مظلوم فلسطین، با نشان دادن تصاویر و فیلم‌هایی مدعی شد که خشونت ها در سرزمین های اشغالی از سوی گروهی از فلسطینیان است و آنها را تروریست خواند.

گیلعاد اردان بدون اشاره به نظامیان تا بن دندان مسلح رژیم صهیونیستی در مقابل مردم مظلوم فلسطین، "سنگ" را سلاحی در دستان فلسطینیان دانست که بوسیله آنها به نیروهای امنیتی حمله می کنند.

سفیر رژیم صهیونیستی در ادامه لفاظی هایش، مدعی شد این رژیم تروریستی، دموکراتیک است و با نشان دادن  تصاویری مدعی شد این فلسطینیان بوده اند که با آوردن سنگ به داخل مسجد الاقصی خشونت را آغاز کرده و مانع برگزاری نماز جمعه شده اند.

"واسیلی نیبنزیا" نماینده دائم روسیه در سازمان ملل نیز از طرح‌های شهرک‌ سازی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی سوریه انتقاد کرد و گفت: طرح‌های اسرائیل برای شهرک‌سازی در جولان اشغالی سوریه، تضعیف کننده ثبات در منطقه است.

"بسام صباغ" نماینده دائم سوریه در سازمان ملل هم اعلام کرد: سکوت جامعه بین المللی در قبال حملات مکرر رژیم اشغالگر صهیونیستی به اراضی فلسطین، این رژیم را به ادامه نقض قوانین بین‌المللی تشویق می کند.

سازمان ملل: شهرک سازی اسراییل به خشونت ها دامن می زند

کلیدواژه