صهیونیست‎‌ها باز هم به «مسجدالاقصی» حمله کردند
(last modified 1401-02-09T16:23:22+00:00 )
ثور 09, 1401 20:53 Asia/Kabul
  • صهیونیست‎‌ها باز هم به «مسجدالاقصی» حمله کردند
    صهیونیست‎‌ها باز هم به «مسجدالاقصی» حمله کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز «مسجدالاقصی» را به صورت وحشیانه هدف هجوم قرار دادند که در این حملات دستکم 45 نفر زخمی شدند.

به گزارش رادیو دری، به دنبال این یورش وحشیانه، نظامیان صهیونیست فلسطینیان حاضر در مسجد الاقصی را ضرب و شتم کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: نظامیان رژیم صهیونیستی از گلوله‌های پلاستیکی علیه حاضران در مسجدالاقصی استفاده کردند  که در نتیجه آن  دستکم 45 فلسطینی به شدت مجروح شدند.

این درحالی است که در روزهای گذشته گروه های مشهور به "سازمان های هیکل"، صهیونیست ها را به یورش به مسجد الاقصی دعوت کردند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد: تکرار تعرض شهرک‌نشینان و نظامیان اشغالگر صهیونیست به مسجدالاقصی تحت حمایت نظامیان، هرگز منجر به اجرای طرح تقسیم زمانی و مکانی این مسجد یا تغییر هویت اسلامی آن نخواهد شد.

حماس با بیان اینکه اشغالگران صهیونیست در مسجدالاقصی هیچ جایی ندارند، مسوولیت هرگونه پیامد خطرناک اقدامات تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان و تجاوز علیه مقدسات اسلامی فلسطین را متوجه دولت رژیم صهیونیستی دانست.

از آغاز ماه مبارک رمضان، در سایه تداوم حملات نظامیان صهیونیست و شهرک‌نشینان، فضای شهر قدس و صحن‌های مسجدالاقصی ملتهب و پرتنش بود و علاوه برشهید و مجروح شدن شماری از شهروندان فلسطینی، ده‌ها نفر از آنها بازداشت شدند.

صهیونیست ها محدودیت ها را در مسجدالاقصی افزایش دادند

سازمان همکاری اسلامی: قدس و مسجدالاقصی خط قرمز امت اسلامی هستند

 

کلیدواژه