اسد 31, 1401 12:50 Asia/Kabul
  • آغاز اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیستی
    آغاز اعتصاب غذای اسیران فلسطینی در زندان های صهیونیستی

اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی از امروز (دوشنبه)در اعتراض به اقدامات ظالمانه مسوولان اسراییلی در زندان ها اعتصاب غذای خود را آغاز کردند.

به  گزارش رادیو دری، مسوولان رژیم صهیونیستی در حالی اسیران فلسطینی را آزار و اذیت کرده و مدام آنها را از سلول و زندانی به زندان دیگر منتقل می کنند که این مساله نقض توافق و تفاهمات صورت گرفته میان این رژیم با جنبش اسیر فلسطینی در ماه مارس گذشته است.

براساس این گزارش، اسیران فلسطینی در واکنش به نقض این توافق و تفاهمات، فعالیت های اعتراضی خود را در برابر اقدامات ظالمانه مسوولان اسراییلی که در ماه مارس گذشته به حالت تعلیق درآورده بودند، از امروز (دوشنبه) از سر گرفتند.

اسیران فلسطینی علاوه بر اعتصاب غذا، اعلام کرده اند از اجرای مقررات زندان‌های صهیونیستی موسوم به "تفتیش امنیتی" خودداری خواهند کرد.

آنها برای تاکید بر خواسته ها و مطالبات خود تا دو هفته دست به اعتصاب غذا خواهند زد تا مدیریت زندان را از اقدامات ظالمانه بازدارند.

بر اساس این گزارش، اسیران فلسطینی قرار است که برای مقابله با بازرسی های امنیتی رژیم صهیونیستی از سلول های خود خارج نشوند.

 هیات امور زندانیان فلسطینی  نسبت به حبس اسیران در سلول های انفرادی هشدار داده و از تمامی فلسطینیان خواسته است که با انسجام و اتحاد از فداکاری های اسیران حمایت کنند.

از ۴۶۰۰ اسیر مرد و زن فلسطینی ۶۸۲ نفر از آن‌ها در شرایط بازداشت اداری به سر می‌برند.

همزمان اسرای فلسطینی نیز در اعتراض به بازداشت اداری، ۲۰۳ روز است که حضور در دادگاه ها را تحریم کرده‌اند.

انتقاد از سیاست‌های خصمانه رژیم صهیونیستی در قبال اسیران فلسطینی

 هشدار درباره وضع خطرناک اسیران فلسطینی

کلیدواژه