میزان 11, 1401 10:26 Asia/Kabul
  • شهادت دو فلسطینی در رام الله

منابع فلسطینی، از شهادت دو فلسطینی در رام الله به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر قدس خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی هر روز به بهانه های مختلف، با حمله به مردم مظلوم فلسطین، آنان را به شهادت رسانده،  مجروح و یا بازداشت می کنند؛ فلسطینیان نیز در پاسخ به این جنایات، عملیات ضد صهیونیستی انجام می دهند.

به گزارش رادیو دری، منابع رسانه‌ای از شهادت دو فلسطینی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی به بهانه تلاش برای انجام زیرگیری صهیونیست‌ها با خودرو در اردوگاه الجلزون  نزدیک رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این خبر اعلام کرد، یک خودرو حامل جوانان فلسطینی امروز دوشنبه در حالی که تلاش می‌کرد تا گروهی از نظامیان اسرائیلی را حین انجام مأموریت در منطقه‌ای نزدیک به اردوگاه «الجلزون» زیر بگیرد، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.

منابع نزدیک به خانواده‌های دو شهید فلسطینی اعلام کردند، نظامیان صهیونیست پیکرهای این دو شهید به نام‌های «خالد الدباس» و «باسل بصبوص» را گروگان گرفته اند.

این تحولات در حالی است که نیروهای گردان‌های نابلس امروز دوشنبه نظامیان صهیونیست را در منطقه «شارع القدس» در نابلس هدف تیراندازی قرار دادند.

به گفته منابع فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی شب گذشته ۱۶ فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری بازداشت کردند.

درگیری نظامیان صهیونیست با فلسطینیان در قدس اشغالی

کلیدواژه