میزان 16, 1401 13:15 Asia/Kabul
  • حملات گسترده رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین
    حملات گسترده رژیم صهیونیستی علیه اردوگاه جنین

منابع محلی از حمله گسترده ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین و درگیری میان آنها و مبارزان مقاومت فلسطین خبر دادند.

به گزارش رادیو دری، منابع محلی روز شنبه گفتند: ده‌ها گشتی ارتش رژیم صهیونیستی از صبح امروز به منظور اجرای عملیاتی گسترده وارد اردوگاه جنین در کرانه باختری رود اردن شدند.

در همین حال، منابع محلی از درگیری مسلحانه مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در اردوگاه جنین خبر داده و تصریح کردند که  درگیری‌های شدیدی در این منطقه در جریان است.

گردان جنین نیز با صدور بیانیه ای از درگیری مسلحانه میان مبارزان این گردان با نظامیان صهیونیست خبر داد. 

همزمان گروههای مبارز فلسطینی هم  از انفجار بمب در مسیر گشتی ارتش رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین  و درگیری با نظامیان صهیونیست خبر دادند.

شرایط این روزهای سرزمین‌های اشغالی به ویژه در کرانه باختری بسیار ویژه است و رزمندگان فلسطینی با هر وسیله‌ای پاسخ جنایات بی شمار صهیونیست‌ها را می‌دهند و همین امر شرایط ویژه‌ای را برای صهیونیست‌های غاصب رقم زده است.

قبل از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند، ولی هم اکنون کرانه باختری به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

سران رژیم صهیونیستی از بیش از دو ماه اخیر و بویژه بعد از تجاوز نظامی سه روز این رژیم به نوار غزه، با افزایش مقاومت مسلحانه و مردمی ملت فلسطین در کرانه باختری روبرو هستند.

یورش نظامیان صهیونیست به فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن

زخمی شدن ۵۰ فلسطینی از جمله ۱۱ کودک در کرانه باختری

کلیدواژه