قوس 06, 1401 19:52 Asia/Kabul
  • قدردانی حماس از آزادگان جهان به سبب حمایت از آرمان فلسطین
    قدردانی حماس از آزادگان جهان به سبب حمایت از آرمان فلسطین

سخنگوی جنبش حماس از همه گروه های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان که با آرمان عادلانه فلسطین در مسابقات جام جهانی 2022 در قطر ابراز همبستگی کردند .

به گزارش رادیو دری به نقل از کانال تلگرامی سما، «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز یکشنبه گفت، اینکه موضوع فلسطین در قلب مسابقات جام جهانی 2022 جای دارد، تأکید می کند که این مسئله برای امت اسلامی یک موضوع مرکزی و در قلب میلیون ها نفر از آزادگان جهان حاضر است.

القانوع تاکید می کرد، این مساله نشان می دهد رژیم اشغالگر که مقدسات و سرزمین ما را اشغال کرده است، نزد ملت های منطقه منزوی است.

 یکی از رخداد های جالب در جام جهانی قطر خودداری مردم کشورهای مختلف عربی از گفتگو با رسانه های اسرائیلی و همچنین حمایت تماشاگران عربی از فلسطین در مقابل رژیم صهیونیستی است.

در جام جهانی 2022 قطر، تماشاگران کشورهای مختلف و به خصوص کشورهای عربی از گفتگو با رسانه‌ها و خبرنگاران اسرائیلی خودداری کرده و در هنگام برگزاری مسابقات نیز از فلسطین حمایت می‌کنند.

تماشاگران قطری، تونسی، لبنانی و حتی عربستانی از گفتگو با خبرنگاران اسراییلی خودداری کردند. تماشاگران تونسی در هنگام برگزاری بازی‌های این کشور پلاکاردهایی در حمایت از فلسطین به محل برگزاری مسابقه برده اند. این موضوع به حدی برجسته بود که حتی رسانه‌های اسرائیلی و غربی نیز آنرا پوشش دادند.

کلیدواژه