قوس 09, 1401 19:38 Asia/Kabul
  • رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات به بیمارستان‌های غزه می‌شود
    رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات به بیمارستان‌های غزه می‌شود

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: مسوولان رژیم صهیونیستی مانع از ورود تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بیمارستان های غزه می شوند.

به گزارش رادیو دری، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه در بیانیه ای تاکید کرد: جلوگیری از ورود تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به بیمارستان‌های غزه از سوی رژیم صهیونیستی باعث اخلال در روند درمان بیماران و تشدید بیماری آنها شده است.

وزارت بهداشت فلسطین دراین بیانیه افزود: مسوولان رژیم صهیونیستی از روش‌های وقت کشی و مانع تراشی غیر قابل توجیه در زمینه صدور مجوز ورود تجهیزات بیمارستانی و طبی به بیمارستان های نوار غزه استفاده می کنند.

وزارت بهداشت فلسطین با اشاره به اینکه بیماران سرطانی و قلبی و بخش مراقبت های ویژه به خاطر مانع تراشی های رژیم صهیونیستی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل جان این بیماران دانست و از نهادهای بین‌المللی وحقوقی خواستار اعمال فشار به مسوولان این رژیم برای اجازه ورود تجهیزات پزشکی به بیمارستان‌های غزه شد.

 از زمان آغاز محاصره تحمیل شده بر غزه در ژوئن ۲۰۰۷ تاکنون صدها بیمار فلسطینی جان خود را از دست داده اند که بیشتراین قربانیان را کودکان بیمار فلسطینی تشکیل می دهند.

هشدار فلسطین نسبت به سکوت جامعه جهانی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی

چرایی شدت گرفتن خشونت رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها

کلیدواژه