جدی 04, 1401 12:09 Asia/Kabul
  • جهاد اسلامی فلسطین: ۲۰۲۲ را باید سال مقاومت نامید
    جهاد اسلامی فلسطین: ۲۰۲۲ را باید سال مقاومت نامید

یکی از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: سال ۲۰۲۲ را باید بی هیچ شک و تردیدی سال مقاومت فلسطین توصیف کرد.

به گزارش رادیو دری، "احمد المدلل" از سران جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: این جنبش فلسطینی در سال 2022 از طریق جنگ وحدت صحنه‌ها به یک جنبش شاخص تبدیل شد، در حالی دشمن صهیونیستی هم به رغم تمامی شهدایی از این جنبش گرفت، در متلاشی کردن جهاد اسلامی ناموفق بود.

المدلل افزود: جنگ وحدت فلسطینیان در کرانه باختری رود اردن عینیت و واقعیت پیدا کرد که نماد آن گردان جنین است که در تمامی نقاط کرانه باختری شکل گرفته و ضربات مهلکی را به دشمن صهیونیستی وارد کرده و به نوک پیکان مقاومتدر کرانه باختری تبدیل شده است.

این مقام جهاد اسلامی تاکید کرد، گردان جنین ثابت کرد که امکان ندارد مقاومت در کرانه باختری متوقف شود و این درگیری به طور مستمر ادامه خواهد داشت،

المددل تصریح کرد، رژیم صهیونیستی به رغم تمامی اقدامات تروری که ضد سران و اعضای گردان جنین انجام داده، باز هم در سرکوب و از بین بردن آن ناکام مانده است در حالی که این گردان هر روز شکل جدیدی از مبارزه با اشغالگران صهیونیستی را به منصه ظهور می‌رساند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین و گردان های وابسته به این جنبش بارها تاکید کرده اند که خروج اشغالگران صهیونیستی از اردوگاه جنین هرگز آن گونه که تمایل دارند، نخواهد بود و هزینه سنگینی برای حماقت‌های خودشان متحمل خواهند شد.

جنبش جهاد اسلامی: مقاومت تنها راه آزادی ملت فلسطین است

کلیدواژه