جدی 18, 1401 19:22 Asia/Kabul
  • اذعان فرمانده صهیونیست به قدرت حزب‌الله لبنان
    اذعان فرمانده صهیونیست به قدرت حزب‌الله لبنان

فرمانده ارتش رژیم اسرائیل با اذعان به قدرت موشکی حزب الله لبنان گفت،در صورت حمله موشکی یگان رضوان، صهیونیست‌ها فرصت رفتن به پناهگاه را پیدا نخواهند کرد.

نام تکاوران حزب‌الله معروف به یگان «رضوان» است که برگرفته از نام «عماد مغنیه» فرمانده نظامی شهید حزب‌الله معروف به «حاج رضوان» می‌باشد؛  فرمانده‌‌ای که صهیونیست‌ها در سال ۲۰۰۸ طی عملیاتی در دمشق وی را ترور کردند.

در 22 سال گذشته، جهان شاهد بود که جنبش مقاومت اسلامی حزب الله لبنان با بهره گیری از تجهیزات مختلف نظامی و مقاومت دلیرانه شکست های سنگینی به ارتش متجاوز صهیونیستی وارد کرد و در دو جنگ 2000 و 2006 دو شکست فراموش نشدنی وارد کارنامه صهیونیستها کرده است.

به گزارش روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، ژنرال اُ از فرماندهان رژیم صهیونیستی در خصوص تهدیدات حزب‌الله علیه تل‌آویو گفت، حزب‌الله در مرز حضور دارد و برای هر نبردی آمادگی دارد. تهدید حزب‌الله بسیار واقعی است و هرگونه اصابت غیرقابل پیش‌بینی در کارزار «نبرد بین جنگ‌ها»می‌تواند به یک درگیری بزرگ در لبنان منجر شود.

این فرمانده صهیونیست با اشاره به تجربه یگان رضوان گفت، سربازان حزب‌الله در سوریه تجربه کسب کرده‌اند و اپراتورهای مستقل‌تری هستند و قدرت شلیک بیشتری دارند و از دیده‌بان‌ها و تشکیلات جنگی استفاده می‌کنند و اگر وارد مطله می‌شدند، یک گزینه بسیار تاریک پیش رو خواهد بود.

ژنرال اُ  در ادامه هشدار داد، حزب‌الله می‌تواند از چندین  جهت به اسرائیل حمله کند و همچنین مطله را با موشک هدف قرار دهد و از چند ماه پیش شروع به ساخت مواضع جدیدی کرد که از آن‌ها به عنوان دیده‌بانی استفاده می‌کند.

پیش از این نیز روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در یادداشتی با اشاره به مهارت بالای رزمندگان یگان رضوان در انجام حمله عنوان کرده بود، اعضای یگان رضوان در خط مقدم هر حمله حزب‌الله علیه تل‌‌آویو خواهند بود و عملیات نفوذ به شهرهای صهیونیستی در طول مرز فلسطین اشغالی به همراه موج شلیک موشک‌ها و راکت‌ها توسط آن‌ها صورت خواهد گرفت.

اعتراف متخصصان صهیونیست؛ با اقدام نظامی به هیچ وجه نمی توان توان اتمی ایران را از بین برد

کلیدواژه