شمخانی: حمایت از فلسطین و آزادی قدس اولویت جهان اسلام است
(last modified 1395-09-20T15:01:56+00:00 )
قوس 20, 1395 19:31 Asia/Kabul
  • شمخانی: حمایت از فلسطین و آزادی قدس اولویت جهان اسلام است

دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران، مهمترین اولویت جهان اسلام را حمایت از آرمان‌های فلسطین و آزادی قدس شریف از اشغال رژیم صهیونیستی دانست.

"علی شمخانی" دبیر شورای‌عالی امنیت ملی ایران عصر شنبه در دیدار "رمضان عبدالله شلح" دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تصریح کرد: هرگونه اقدامی که سبب ایجاد انحراف در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی به عنوان اصلی‌ترین تهدید جهان اسلام شود، خیانت به مسلمانان جهان محسوب می‌شود.

شمخانی تاکید کرد: هر راهبرد دیگری غیر از تداوم مقاومت مقابل رژیم کودک‌کش صهیونیستی، حرکت به سمت سراب است.

دبیر شواری‌عالی امنیت ملی ایران با اشاره به برگزاری کنگره عظیم اربعین حسینی (ع ) در سال جاری که در آن میلیون‌ها انسان آزاده با مذهب و ملیت مختلف شعار محوری حمایت از فلسطین سردادند، افزود: امروز حامیان فلسطین در سراسر جهان معتقدند، تنها راه پیروزی و احقاق حق مردم، تکیه بر اراده داخلی و مقاومت اسلامی است.

شمخانی، رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای منطقه را شریک راهبردی گروه‌های تروریستی و تکفیری که ایجاد کننده فتنه برادر کشی در جهان اسلام هستند دانست و گفت: ارائه سلاح، درمان مجروحان و کمک‌های اطلاعاتی و مالی تنها بخشی از حمایت رژیم صهیونیستی و متحدانش از تروریست‌های تکفیری است.

"رمضان عبدالله شلح" دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار با قدردانی از حمایت‌های رهبری، دولت و مردم ایران از مقاومت فلسطین، گفت: تنها کشوری در جهان که به طور واقعی از آرمان فلسطین حمایت و پشتیبانی کرده و رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد، جمهوری اسلامی ایران است.

 

کلیدواژه